Translate

lördag 10 september 2011

En underbar kväll igår

hej hej :)

Igår efter skolan så fick man skynda sig och fixa sig innan man drar t Aneby på fest, det var ganska  kul faktiskt ,när jag & Jennie kom så gick hon, jag , Frida & koffe och  käkade lite kebab  fint fint det ;)
sen blev det bara hem t  Frida igen och  volymen på högst nivå och drack å drack å drack ;)
sen senare så kom det lite  fler riktigt trevligt så sov vi över tills idag, iaf dom flesta , och hem tidigt idag med så det  var  skönt att komma hem i tid hahha :)
Och det t behövdes verkligen att komma ifrån Ekenäs & Vetlanda nån kväll :)

men nu ska jag  bara kolla på  repris från Idol och bara ta det lugnt ikv, för idag  fyller  farsan år oxå men det blir att fira hanm mig & brosan på  söndag ist :)


ha en riktigt  trevlig lördag kväll nu folket :)
får  se om jag  lägger  upp ngr bilder ifrån igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar