Translate

onsdag 16 maj 2012

Känslor + sova

Hej blogen.

Hoppas att alla mår bra? Hur jag mår behöver inte ens tala om...
Jaha då är man ledig imorgon och på fredag = dubbelhelg ;)
Känns toppen kommer behöva det, för att ta ett extra farväl till mina älsklingar :( </3

Det känns hemskt , lider som bara den. vill bara försvinna själv asså.
Har redan somnat i mina egna tårar i några nätter :/
Så det kommer inte göra saken bättre att jag inte få träffa dom igen.
Som sagt va dom är en stor del i mitt liv.
Lider redan nu, innan det ens har hänt
Tycker bara det är hemskt att se dom i ögonen  när jag vet vad som kommer att hända.
Får nästan tårar i ögonen så fort jag tänker på det.
Vill bara sjunka till botten när ni försvinner <3 

Snart blir det sägen för min del och hoppas att jag inte somnar i mina egna tårar inatt oxå
Snart blir det nog ringa en söt person

Så ni får ha en fortsatt bra kväll  Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar