Translate

torsdag 11 oktober 2012

Hösten är här.



Det känns verkligen att hösten är här, kallt på morgon och mörkt och grått och färgen på löven har fått fina färger, vilket jag tycker är fint,förutom att det måste vara så kallt, mörkt och trist. 
Så snart är det dags att ta fram sina vinterkläderna igen för det lär behövas i alla fall på morgonen och kvällarna när det är som kallast.

Men om det är bra väder i helgen fundera jag på att gå ut att fota, men allt hänger ju på vädret, vill gärna ha lite fler höst bilder än vad jag har hihi.  :).
Annars blir helgen väldigt lugn tror jag, har inte planerat något speciellt :).

Ha det bra så länge,  puuuuusss  


2 kommentarer:

  1. Jag absolut älskar hösten! I alla fall de fina höstdagarna då det bode regnar och är solsken samtidigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hösten är fin så länge solen skiner och att det inte regnar :)

      Radera