Translate

söndag 4 november 2012

Inte känna sig vacker.


Jag kanske inte är världens sötaste, vackraste eller snyggaste tjejen som finns direkt. 
Men jag är mig själv i alla fall, jag har inte valt ett se ut som jag gör. 
Mitt utseende, mitt problem. 
En del går bara efter utseendet, visst det gör alla liksom, jag också. 
En del vill inte ens vara någons vän bara för att man inte är tillräckligt "vacker".  
För ibland känns det så bara kan inte hjälpa det. 
Jag kanske inte har världens bästa självförtroende och jag tänker inte tillåta någon sänka det..
Vissa dagar känner mig "vacker och andra dagar inte. 
Så är det bara mitt utseende, mitt problem. 
Även fast folk säger snälla saker till en ibland, så känns det inte alltid att
dom menar det till 100 %. 
Jag har alltid haft otur i allt, fattar inte varför just jag? 
Alla är glada och nöjda, medans man själv vill bara försvinna för stunden.
Du tittar och små skrattar och ler, jag gör samma sak. 
Det kan få mig att bara skita i allt vad andra tycker, tack för det kan verkligen hjälpa. 
Dumma kommentar tänker jag skita i om jag får, för detta har jag inte valt..
Visa saker som folk har sagt , tänker jag så jävla mycket på ibland. 
som t.ex att jag ska börja gyma så fort som det bara går.
Det tog kanske lite hårt att höra sådant, men jag tänker bara försöka skita i det och
leva mitt liv. 

Vad fan man lever bara en gång. 
Det var allt för mig än så länge ;). 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar