Translate

fredag 1 juni 2012

Saknaden gör ont!




Saknaden gör så ont ibland. Man inser inte vad man har fråns man har förlorat de
Men dom kommer alltid finns i mitt hjärta.
Vad som än händer.
Kvällarna/nätterna är ju värst.
Då man ligger och tänker på massa grejer, det är då det är som jobbigast.
Just då tårarna rinner som mest. Inget kan man göra heller.
Men gör allt jag kan för att inte visa att jag inte mår bra.
Men ibland är det ganska svårt och jobbigt att hålla en god min när man mår som sämst.
Men tror jag lyckades hyfsat bra med det idag i skolan.
Hoppas jag iaf, det var ingen som frågade mig  något så tror jag fixade det ganska bra.
Jag vill inte att folk ska se att jag är ledsen ja eller må dåligt.
Vet inte varför det är så.

Men ska försöka inte tänka så mycket på det även fast det är svårt.
Fredag igen vilket känns skönt,  känns som jag behöver sova en hel del..
Blev ju bara 4 timmar inatt och det känns.

Men ni får ha en bra fredag  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar