Translate

söndag 10 juni 2012

Söndag.

Hej bloggen!




Ny tagen bild  ;).
Hoppas att alla mår bra. Själv så rullar det på lite små seg bara. 
 Försöka gången på länge jag fick sova, så det kändes bra. Men jag tänker på otroligt mycket på allt som har hänt dom senaste månaderna.

Ibland önskar bara jag att man kunde vrida tillbaka klockan så man kunde ändra på visa grejer eller stanna tiden så inget skulle hända så skulle jag nog må mycket bättre än vad jag gör idag. 



Man det är försent nu om man säger så. 
Men gör allt jag kan för att sluta tänka på det, men är inte så jävla lätt.

Idag är det söndag igen, vilket innebär att det är skola imorgon men det ska jag nog klara av är ju bara 3 skoldagar kvar och på torsdag är det skolavslutning.
Känns så jävla bra.


Jag hoppas att denna sommaren ska bli  den bästa på väldigt länge.
Får se vad som händer, vet iaf om  3  veckor blir det Ullared shoppa som bara den kärleeek på det ;) .

Men nu blir det väl att chilla lite framför tv:n  upp tidigt imorgon ,men det är ju sista veckan sen slipper man den skiten ;).

Sen fundera jag på att försöka börja träna i sommar men vet nog redan hur det kommer sluta med det
Att jag bara kommer lata mig   xD

Men ni får ha en bra söndag alla läsare :* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar