Translate

söndag 16 september 2012

Får bli en riktigt slapp dag

Hej bloggen 

Hoppas att alla mår bra?  Själv är jag skit trött så får bli en riktigt slapp dag tillsammans med älsk.
Med lite filmer och lite gott gotti ;).
Sitter även och kollar lite på kläder, är en t-shirt jag vill ha på den står det Pappa betalar tycker att den passar väldigt bra till mig ;).  

Får se om jag köper den eller ej :). 

Skola med imorgon vilket jag inte känner för direkt men det är väl bara att bita ihop :).
Men ni får ha en bra söndag så länge för jag tänker bara slappa hela kvällen lång ;). 





1 kommentar:

  1. Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1.html :D
    (Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

    SvaraRadera