Translate

lördag 22 september 2012

Minns så väl

Älskar dig morfar 

Det är snart ett år sedan jag fick reda på något fruktansvärt, minns dagen så tydligt.
Vi hade kommit en från Hockey i Jönköping och mamma bad mig och min storebro skulle sätta oss i köket.

Så berättade hon något fruktansvärt att du (morfar) hade cancer. Jag satt bara på stolen och stirrade och sprang in i mitt rum och tryckte ner huvudet i kudden och tårarna rann ner för mina kinder och min ena katt Maja kom upp till mig och la sig emot mitt huvud hela natten men tyvärr finns inte mina två katter hos mig nu eftersom dom va tvungna att flytta..  
I sommras fick jag veta att du hade blivit bättre, då blev jag så glad det kändes skönt eftersom jag var väldigt deprimerad länge åt dåligt och sov dåligt.. 

Men tyvärr förra veckan eller om det var för två veckor sen fick jag veta att du hade blivit jag bara sjönk ihop visste inte vad jag skulle göra eller säga skulle aldrig fixa om du försvann sen träffas vi inte så ofta heller det gör inte saken bättre direkt. 

Skulle kunna göra vad som helt för att få ge dig en stor kram nu för att visa att du betyder mycket för mig.

Men vet att du är stark , du kan fixa det här bara om du vill själv.
Lämna oss aldrig.
Älskar dig morfar <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar