Translate

fredag 9 december 2011

Ett problem löst i alla fall hoppas jag.

Allt bara snurra runt i mitt huvud just nu, ganska osäker .
Gjorde klart för en viss person att jag bara ville vara vän., men han tyckte att vi kunde vänta tills jag blir 18 lr tills jag flyttar hemifrån  hallå eller ,liksom 3-4 år kvar tills jag flyttar kanske ;O
fattar inte vad han tänkte riktigt , men det känns som han ändå inte riktigt förstår att jag bara klara av att vara vän , visst gillar han det gör jag men ibland tröttna man när man håller på som han har gjort och så går man sin egna väg och så hittar man en som är bättre och mer värd det liksom :)


Fy fan vad jag hatar detta väder asså ;O , regna, blåser och svin kallt , det är så trist.
 Bättre att det kmr snö ist för att det ska hålla på såhär det är verkligen inte kul asså men  bättre med sommar , lr vad tkr ni? men ibland kan det vara mysigt när det är kallt ute så länge man håller sig inomhus med lite ljus och film och sånt där mysigt.
Ikv  så är det Idol oxå  får se vem som tar hem det. bägge är ju bra så spelar ingen roll vem det är.
Men tyckte att Moa skulle varit kvar men aja. Hon klara sig nog ändå tror jag ;)

Men orkar inte skriva mer nu, ha det gött gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar