Translate

söndag 11 december 2011

Känner just nu vad jag har gjort för fel?
Känner mig totalt värdelös för tillfället, men allt är inte mitt fel att allt blev som det blev :/
men det känns så.
Ibland får jag tanken , vrf jag just lever? om det är värt det.
Men tur att man har vissa vänner som alltid ställer upp dag/natt <3 det behöver jag verkligen klara nt av att nån sviker mig mer, då går jag, för är så trött på alla och mig själv...... . Och när man nt får nåt kul meddelade på  Fb så man känner vad fan har jag gjort?  så att man skriker och att det rinner blod...
Allt bara surra runt i mitt huvud för mkt tankar , känns som att det är precis tomt får nt ut ett skit,
känns som att jag vill bara lägga mig ner och gråta ut mina känslor men kmr nt några längre som bara till  ut.
  Känns som att det aldrig kmr att ta slut.
Tänk om han nt ens vill veta av mig mera, då är det upp till honom, jag gjorde det som känns lättast för mig om man säger så.  Vad gör man då?  Gå vidare? Eller bara skita i det och låsas som ingenting har hänt?  Neeeej  tack... -.-

Ja kände att jag bara ville få ut lite känslor ... men det räcker för ikv
ha en bra kväll gott folk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar