Translate

fredag 23 december 2011

Heregud julafton imorgon ;O

Kan knappt fatta att det är  julafton imorgon, tider går så fort och har redan nåt massa fina grejer , ett jätte gulligt halsband som jag bara älskar , och en tröja som är skit snygg ;) och två stora packet med ögonskuggor med härliga färger skit snyggt ;)
 Och en brun massacra som jag är mindre nöjd med men som sagt av man kan inte vara nöjd med allt ;)
så får man se vad man får nu under julhelgen, är super nyfiken haahah inget ovanligt direkt hahaah ;)
Men snart ska jag åka till pappa då ska vi klä julgrannen och äta lite julskinka och sånt och kanske ta lite julfika med farfar & farmor som kmr framåt kvällen så det ska bli trevligt.

Imorgon blir det nog upp tidigt för att fixa sig, imon ska vi upp till farfar & farmor för att fira jul så det bli kul men bara lite synd att inte mina kusiner kmr hem denna julgen  :( men  det blir trevligt ändå.
sen på juldagen blir det att åka till mormor & morfar  fira lite jul med dom ska bli kul att träffa dom ,var så länge sen nu och hoppas att morfar har blivit bättre nu  :( får se vad han säger.
Dom ska få en Love tavla av mig med två kort när jag & min bror är små och ett ny taget kort på mig.
Ville ge morfar en speciell grej nu är han inte må bra.
Efter vi har varit där så blir det bara hem snabbt och duscha och hämta väskan sen  åka till stan till Pär och dom får se vad vi hittar på då..

sen på annandagen kmr Fredde hit :D
så det ska bli trevligt får se hur länge han stannar ;)

Ja det är det som händer under min jul så det  är lika bra att önskar mina bloggläsare

ETT RIKTIGT GOD  JUL
HOPPAS ATT NI FÅR EN TREVLIG JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar