Translate

onsdag 18 juli 2012

Ett besök hos sötnosarna

                         Hej bloggen 


En grej som jag har väntat och väntat på i evigheter. Inträffade idag, besökte mina två underbara katter. 
Har inte träffat på två månader kanske. Den dagen vi lämnade bort dom.
Vilket var en utav dom jobbigaste dagarna i mitt liv. 

Men det var skönt att se om igen efter en sån lång tid. 
Jag trodde inte på allvar att dom skulle känna igen mig, 
Men det gjorde dom,  Mojje gav mig till och med en puss när jag lyfte upp honom, 
Så det var en bra känsla. Även fast dom blev lite vimsiga när vi kom. 

Bilderna är från idag :D 
Varje sekund är ett minne <3 
Är grymt glad att jag har just er i mitt liv.
Ni som får en att le mot  botten till toppen, 
Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. 
Älskar er fett mkt <3 

Även fast ni är djur så känner jag så här.  <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar