Translate

torsdag 26 juli 2012

Underbart väder :).


Hej bloggen.

Tänk att solen skiner idag med det är ju helt underbart, har varit ute ganska mycket idag.
Kunde till och med äta min frukost ute då var klockan bara halv elva så det är helt underbart tycker jag.  :) 
Lite färg har jag fått inte så mkt jag brukar få  :). 
Jag hoppas att alla mår bra i värmen?. Själv är det ganska bra förutom att min mage är helt uppblåst bara för jag äter så dåligt när det är så varmt, vilket inte är speciellt bra men men. 

Imorgon är det fredag igen , så blir att gå upp tidigt för ska ut till Ekenässjön för att vara hos pappa i helgen. Så blir att gå upp vid nio tiden vilket suger men måste det för att hinna packa och försöka få hinna allt innan man åker ut :)

Men nu ska jag kolla på en film , ha en fortsatt trevlig kväll  :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar