Translate

måndag 23 juli 2012

Kanske dags att ta tag i sitt liv

Hej bloggen!
Gick på stan innan med vännerna och lite med mamma. Kollade även upp lite på körskolan så blir nog skriva in sig innan den 15 augusti . Ett steg närmre iaf. 


Nu har jag rensat min garderob inte mkt man slängde, även fast man inte använder hälften ens. xD. 
Men kan ändå inte slänga nåt typ, två linnen var det som ryckte :O.
Sen känner jag bara att jag vill börja träna och gå ner i vikt, men har ganska svårt för det...
Men fyller ju år snart så får se om jag får ett gym-kort eller ej , vilket jag hoppas ;) 
Annars får man köpa ett själv.  :) 
Kan inte vara  hemma och dega hela dagarna även fast skolan börjar snart. 

Det är dags att ta tag i livet, försöka tro mer på sig själv att man kan fixa det man vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar