Translate

torsdag 3 januari 2013

Det gör så ont

Det gör så fruktansvärt ont, att inse att de som mest betydde något för en är bort.
Det du gjorde mot mig vet jag att det är ut helvete fel.

Men kan inte glömma, har för mycket bilder, tankar och minnen  i mitt huvud. 
Så blir man ständigt påmind hela tiden, vilket nästan gör mest ont.
Jag vet att  jag också kommer att hitta någon men de kommer ta tid.
Jag gör allt jag kan för att glömma och sluta tanka på det, men det är svårt.

Känner mig helt tom utan dig.  Ett hål som få kan fylla.

Jag har inte så många vänner, väldigt få men dom har ståt ut med att lyssna så mycket på mig när jag har behövt det.

Men jag har hellre få vänner som är äkta  än 100 som är falska. 

Men jag har bestämt mig för att sluta deppa, vafan nytt år, nya möjligheter. 

Finns fler där ute för mig, det gäller bara att hitta den rätta. 
Jag ska kämpa så gott jag bara kan, tänker inte tillåta någon behandla mig som skit eller dom en liten jävla dörr-matta där man gå och klappa hursomhelst punkt slut....

Men det var allt för mig, nu ska jag sova ;)
Bio imorgon med Jennie så blir det att ta lite vin efter filmen, det kan behövas känner både hon och jag ;) <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar