Translate

söndag 20 januari 2013

Godmorgon.




Godmorgon mina kära läsare. 

Har nyss vaknat så nu sitter man i soffan med en varm filt om sig, fryser som fan.!
Vakade med huvudvärk idag med, så ovanligt NOOOOT.

Blir en riktigt lugn och skön söndag har jag bestämt mig för. 
Imorgon är det måndag, vilket innebär att det blir skola för min del.. 
Får se hur det går efter att inte varit där på en hel vecka.  
Men får hoppas på det bästa helt enkelt.  

Nä nu ska jag försöka äta lite frukost så kanske huvudvärken släpper lite, om man har tur...


3 kommentarer:

  1. Hej igen. Du har ju två st rutor, 1:a kan du skriva t.ex. reaktioner, som jag har gjort. I den andra rutan skriver du Gilla, Ogilla. Alltså ett kommatecken mellan, det kanske kan göra att det inte blir samma. För det har jag gjort. Hoppas att du lyckas denna gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa tack så mycket, det fixade sig tillslut :).

      Radera
    2. Jag ser det.. Varsågod, var så lite så, kul när man kan hjälpa andra. :)

      Radera