Translate

onsdag 30 januari 2013

Jag är inte



Jag är inte världens vackraste tjej.
Har inte den perfekta den perfekta kroppen.

Är inte killarnas första val.
Kanske inte är den bästa tjejen man kan få.

Men jag är i alla fall mig själv.

Alla tjejer är vackra, det krävs bara rätt kille att förstå det. <3.

Men börjar bli trött på att vara ensam nästan hela tiden.
Men verkar ALDRIG har turen att hitta den rätta killen.
Eller så har man gjort det men det sket sig i alla fall..

Men nån vacker dag hittar man väl någon som vill haa en..
Springer snart och gömmer mig eller slänger mig i väggen.

Byebye.

2 kommentarer:

  1. Frågestund på bloggen, ställ en eller flera frågor och jag lovar att vara så ärlig som möjligt c:
    http://galenbloondin.blogg.se/2013/january/fragestuund.html#comment
    Kram :]

    SvaraRadera
  2. okej då ska jag kolla din blogg :)

    SvaraRadera