Translate

torsdag 14 februari 2013

Älskar mina tjejer.

Ni är dom bästa personerna som finns i mitt liv.
Ni är det enda jag har och man ska vara rädd om dom man älskar, ni är min bättre halva bägge två.
Ni har ett hjärta av guld, vet inte vad jag skulle kunna göra utan er. Då skulle jag inte finnas.  
Ni är dom enda som ställer upp för mig. Knappt min egna familj ställer upp så som ni gör.
Så därför är betyder det extra mycket för mig att just ni finns 
Oavsett vad som än händer så kommer jag alltid finnas där för er.
Ni är värda det allra bästa.

Vill säga förlåt för jag har verkat vara lite små surig dom senaste dagarna. Men har en anledning till det som jag inte vill skriva ut här.  Men har inte orkat pratat om det så mycket.
Men alla har sina dåliga dagar helt enkelt.  Men när man får höra att någon som står en mycket nära kanske vill ta sitt liv, så är det mycket svårt att kunna le.

Men ni ska veta att jag älskar er mest av allt.
Ni är det bästa jag har.
Ni kommer alltid finns i mitt hjärta älsklingar 

Världens vackraste tjejer är NI  

Frida och Jennie 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar