Translate

onsdag 13 februari 2013

Känslor




Varit dålig på att blogga igen, men har varit så trött så har inte orkat helt enkelt..

Känner mig både ledsen och glad på samma gång.  Tänkt på dig nästan hela tiden sen vi sågs senast.
Men är så jävla rädd att bli sviken och lurad igen.
Då kommer jag sjukna till botten och försvinna.
Tror inte att du är en sådan person, grejen är bara att jag har svårt att lita på killar när man har haft en sån otur under nästan hela ens liv, vilket jag börja tröttna på.

Men varför skulle du vilja ha mig? När du kan få en som är mycket snyggare än vad jag är..
Men jag tycker att det är personligheten som är viktigast.
Det är ju inte utseendet som gör att ett förhållande fungera utan personligheten.
Tänk om alla kunde tänka så, då kanske allt vore mycket enklare.

En sak kan jag säga.
Jag är ingen förbannad leksak.
Jag är ingen förbannad jävla dörrmatta där man kan komma och gå som man vill.
Men som sagt var är livrädd att bli sviken igen.  Men bara för att vissa killar är ett svin.
Så betyder det inte att DU är ett, för det tror jag knappast.

Jag saknar i alla fall dig
Hoppas att du läser detta så du förstår hur jag känner.

Jag vill ha en kille som man ligga och kolla på film med och mysa utan att ha sex liksom  -.-.
Vet att många tjejer vill ha det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar