Translate

söndag 24 februari 2013

Gårdagen var underbar.

Gårdagen var underbar :). Var ju Växjö igår för shopping köpte typ inget. Ett linne var det enda som jag kom hem med..  Lite surt men får kolla om jag hittar nåt här hemma istället.
Men det var mysigt i Växjö måste jag säga, måste göras om. :).

Skulle träffat en kompis igår men han hade somnat så han kunde inte höra av sig så vid åtta drog jag ut på fest eftersom jag väntade 2 timmar på att den ena skulle höra av sig så  Jimmy sms:de  frågade om jag ville med fest så vafan.
Var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Både när jag var i Växjö och på festen igår :)

Detta har varit en underbar helg, behövde verkligen komma ut lite. Kan inte sitta hemma varje kväll och glo.
Får se vad som händer idag, kanske ska träffa Albin får se hur det blir med det.


Här kommer en bild på linnet jag köpte igår. Inte bästa bilden eftersom den är tagen med mobilen :)
Men det är en roset uppe på linnet. Lite svårt att se kanske, men det får dugga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar