Translate

måndag 25 februari 2013

Inte så jävla lätt

Fått lite klagomål att jag inte alltid är på topp..
Nu ska ni få en liten rapport.

- Det är inte så jävla lätt att le när en av sina föräldrar har blivit en egoist.
- Det är inte så jävla lätt att le när man IBLAND går i andra hand av en av sin föräldrar. 
-Det är inte så jävla lätt att le när mina två underbara katter tvingades flytta till en annan familj (Dom betyder)
- Det är inte så jävla lätt att le när sin morfar har cancer och jag vet inte hur han mår idag. 
- Det är inte så jävla lätt att le när man upptäcker att ingen vill ha en. 
- Det är inte så jävla lätt att le när visa behandlar en som en loser. 
- Det är inte så jävla lätt le när när man inte har så många vänner kvar.  
- Det är inte så jävla lätt att le att inte känna nöjd med sig själv. 
- Det är inte så jävla lätt att le när man inte har nåt att le för.
- Det är inte så jävla lätt att le när man bara känner sig ner-tryckt
- Det är inte så jävla lätt att le när man har haft hemska tankar.... 
- Det är inte så jävla lätt att le när när typ ALLA hatar en. Rent ut sagt. 
- Det är inte så jävla lät att le när knappt ingen har tid att lyssna om man vill prata. 
- Det är inte så jävla lätt att le när man bara bli sviken hela tiden när man väl är glad. 

Det kanske inte låter så jävla hemskt för er. 
Men för mig är det en väldigt STOR grej. 
Ni får gärna skratta hur mycket ni vill... Bry mig snart inte längre. 
Sjunker snart till botten, för då finns jag inte mer. 

2 kommentarer:

  1. Jag hatar inte dig ?
    Jag älskar dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte du gumman. Finns andra. :/
      Älskar dig med med gumman <3
      Tack för att du finns <3

      Radera