Translate

lördag 2 mars 2013

Bio ikväll.

Sitter i soffan och kollar på Skilda världar box 9 ;).
Blir att åka upp till farmor & farmor för att käka lite middag.
Senare blir att åka in till stan för att gå på bio med min brud ;).  Kommer bli mys :).
Vi ska se "Du gör mig galen" Så hoppas att den är bra nu.

Åh känner ett sånt sug att gå till gymmet nu asså, måste komma i form till sommaren.
Mitt mål är att gå ner 5 kg till att börja med. Sen bli av med det som sitter på magen... USCH.
Får se om det blir något imorgon, annars kanske de blir dubbelt pass på måndag ;).
Ska göra allt för duga till...

Men ska snart gå och göra mig i ordning för kvällen, men vet ju aldrig vem man stöter på haha ;)
Att du inte skämmas gubbe lilla...  Du har verkligen sårat mig..   -.-  Tänk på vad du säger och vad du gör..


Blunda aldrig för dina problem 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar