Translate

lördag 9 mars 2013

Uppdate.

Hej mina kära läsare.:)



Har varit dålig på att blogga men nu är jag i gång igen..
Igår var jag hemma ifrån skolan för jag hade bara sovit 2-3 timmar på hela natten.
Sen tänkte jag och några kompisar gå på bio men då gick inte filmen helt plötsligt. Blev riktigt förbannad. :(
Vilket det stod några dagarna innan, men finns ju fler tillfällen som tur är.
Ja eftersom det inte blev någon bio så åkte jag, Jennie och Abbe runt i stan.
Var rätt trevligt men efter några timmar började jag bli väldigt trött på att.:)

Ja idag har jag inte gjort så mycket sov ganska länge idag, sen har jag bara legat i min säng och glott på filmer.. Hade ingen ork att gå upp om man säger så.
Snart börja Melodifestivalen blir spände och se vem som vinner..


Vilken tycker ni ska vinna?? :)
Har inte sett så mycket igår så har ingen aning om vilken jag tycker.

Sen var jag på gymmet, körde en timme ungefär. Tänker köra nu till sommaren.
Mitt mål är att gå ner 5 kg. Fast helst 10 kg vilket aldrig kommer att hända.. :(

Men hinner inte blogga mer nu kanske blir ett inlägg senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar