Translate

tisdag 5 mars 2013

Fick ett tips

Följer en blogg så då fick jag ett litet tips om vad man kan dricka före eller efter sin träning.. 
Hon skriver väldigt mycket om sin träning och så då tänkte jag med testa det. :)

Finns ju olika typer vad man kan ta så man förbränner med fett och det gör man tydligen med denna :)
Pappa har hjälpt mig lite med att kolla på olika träningssidor vad han ska beställa åt mig som jag ska ta innan min träning. :).
För jag tänker köra åt nu till sommaren, man vill ju att det ska ju resultat fort och tabletter eller pulver gör allt mycket enklare och snabbare.  :).

Lägger upp bilder på tabletterna jag fundera på att beställa senare när jag har bestämt mig om jag ska köpa det eller ej..  

Denna ska jag testa nästa gång jag  går till gymmet.
Så hoppas att den är god nuu :)
Då kanske man kan fortsätta att köpa den.
Den finns att köpa i vanliga livsmedelsbutiker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar