Translate

måndag 4 mars 2013

Dagens shopping

Var på Kicks idag för att byta min foundation   den jag hade tycker jag är lite för mörk så jag hoppas att denna blir bättre.
Men kan inte påstå att jag fick så mycket hjälp av den som kom fram..
Hade hoppats att den ena hann före men tyvärr inte...
Om jag inte skulle vara nöjd med denna färgen heller så är det ju bara gå och köpa en ny igen.
Vilket man inte ska behöva egentligen ..

Tycker att denna är super bra. En utav den bästa jag har haft.
Problemet är att den tar slut så himla fort men heller det är man verkligen är nöjd.
Kollade på Kicks hemsida nu den färgen jag fick är typ orange :(.
Så blir väldigt förbannad om jag är orange i ansiktet imorgon :(.

Ja men ni som inte vet så är det en jätte bra foundation
Den rekommendera jag till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar