Translate

onsdag 19 december 2012

Du betyder.




Har förstått att man kan inte gå runt och sörja hela livet, för att inte allt blev som man hade tänkt sig
Men jag kan inte leva utan dig men allt är försent. snälla kom tillbaka.  Men det är inget som kommer att hända .
Det skulle såna fall vara en dröm. Jag vet att man kommer bli sårad och lämnad flera gånger i livet, men detta är svårare än vad jag trodde.  Om du bara kunde inse och förstå hur jag mår och tänker.
Men det är sak samma, du skiter i mig vilket svider så grymt mycket. Är helt tom igenom mig.
Jag kan inte tänka mig någon annan än just DIG..   
Men jag har sagt till dig hur jag känner och tänker, så nu är det ditt val.
Om man skulle kunna vrida tillbaka tiden så skulle jag göra det så allt skulle bli bra igen.
Alla gör sina misstag...
Jag gav dig en extra chans för jag älskade dig så mycket och det ångra jag inte.
Alla skratt, tårar vi delade tillsammans var äkta.  Vi var som gjorde för varandra så är det bara.

Men jag måste försöka att ta nästa steg i livet att gå vidare, trotts att jag saknar och älskar DIG. 
Faller en tår nästan varje dag för dig, mitt leende är oftast falsk.
Men knappt ingen som ser...

Jag kämpar igenom dagarna, vill inte att folk ska se hur jag egentligen mår för det är för jobbigt.
Skäller ut min föräldrar när dom försöker få mig på gott humör.  Vilket är ovanligt...

Vill bara glömma allt och kunna gå vidare men det gååååår inte.... </3
Känner mig såå  ensam...
Jag vet inte om du läser detta men om du gör det så vill jag att du ska veta att jag älskar dig 

2 kommentarer:

  1. Jag saknar oxå, o ja älskar fof .
    men man får försöka gå vidare.
    dt går nt en dag utan att ja tänker på fredrik . :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaw ja jag förstår att du gör det sis :(.
      Men detta är jobbigt och svårt. :/ <3 *
      Känns som att det aldrig kommer att bli bättre <3

      Radera