Translate

onsdag 5 december 2012

Känslor

Jag saknar dig, jaaaag saknar dig , jag hatar dig....  </3.  

Jag vill inte ha någon annan....  Kan det vara svårt att förstå...  
Jag orkar inte för det gör för ont.  
Vill vara ensam ett tag så dom gamla känslorna suddas ut lite granna. 
Men det kommer ta tid, det gör det. 
Är inte den typen som hittar någon efter 2-3 veckor. 
Det är så inne i helvete jävla fel, speciellt om man sårar eller skadar någon annan människa.

Att den inte bry sig eller ser än för just den man är. 
Jag vet att jag måste gå vidare och tänka att det finns fler där ute.  
Men det är svårt.  

Plus när jag mår som jag mår bevisar det bara hur mycket jag kände på riktigt. 
Annars kan man inte har haft mycket självkänsla och moral i kroppen. 

Men jag kämpar med att le men det är bara ett falskt leende. 

Om du bara visste hur jag mådde och mår. 
Men det är skit samma nu.. 

För du bry dig INTE. Eller så vill du inte bry dig..  

MEN INGEN KAN SE IGENOM MITT FALSKA LEENDE.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar