Translate

söndag 9 december 2012

Känslor/tankar





Idag är det exakt en månad sedan du lämnade mig och det gör fortfarande fruktansvärt ont i mig. 
Det är som ett stort svart tomt håll igenom mig som ingen kan fylla.  
Jag kände nog mer för dig än vad jag vågar erkänna eftersom jag mår som jag mår. 
Jag har mått dåligt nu i en månads tid, jag orkar knappt göra något utan en tanke på dig. 
När man sitter där med sina vänner och deras killar så känner man sig fruktansvärt ensam. 
Visst jag börjar blir van vid detta men just nu är det extra jobbigt.  
Jag vet inte vart jag ska ta vägen. 

Det känns som det är lika bra att gå och slänga sig i graven direkt. 
För allt känns så meningslöst, hoppet är över. 
Jag vill komma tillbaka till den glada tjejen som jag en gång var, men det är svårt. 

Mitt leende är oftast falsk för att försöka visa för alla att jag är stark men egentligen är jag inte så stark som folk tro. Nästan varje dag/natt så faller jag en tår för dig. 
Ingen förstår mig, ingen ser hur jag egentligen mår. 
Jag kämpar varje dag för att inte bryta ihop totalt,  
Jag hoppas att du inser vad du har förlorat.  

Allting kan gå itu med mitt hjärta kan gå i tusen bitar, ja typ så känns det.
Många säger att jag måste gå vidare och att det finns fler där ute. 
Men det är svårt, har inte ens tanken på att hitta någon annan.
Det finns fortfarande känslor kvar, dom kommer nog alltid finnas kvar trotts allt som har varit. 

Du kommer alltid har plats i mitt hjärta oavsett vad.... 
Kanske dags att gå vidare nu, för jag kan inte ha det så här som det är nu. 

Alla gör sina misstag, men du fick en andra chans och det ångra jag inte, hade bara hoppats på att det håll längre.

Jag älskar dig.

4 kommentarer:

  1. Men lilla du <3
    Det är faktiskt många fler än vad du tror som har gått igenom det du gör nu men det viktiga är att du aldrig ger upp även när det känns som svårast för någon gång kommer du hitta ditt ljus igen och vad som är bäst i såna här situationer är att göra saker som får dig att tänka lite på annat även om du kanske tänker på det ständigt men man måste fortsätta att inte ge upp för att klara av att fixa det (: <3
    Du är älskad av fler än vad du anar <3

    SvaraRadera
  2. Det är sant det du säger, men för mig finns det ingen annan.
    Jag vet att finns fler men det kan jag inte tänka mig.
    Detta kommer att ta sin tid och när allt har lagt sig så kommer kanske allt bli bättre igen.

    Naaw ja det kanske jag är.

    Tack för dina uppmuntrade ord <3, vem du nu är. :)

    SvaraRadera
  3. Nä det är ju så, när känslorna finns kvar så orkar man knappt känna eller ens tänka sig att det kan finnas nån annan. Det är lugnt <3
    Va stark, vet att du klarar det <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis det är det som gör allt så svårt och jobbigt.
      Jag försöker vara stark men det är svårt. <3

      Radera