Translate

torsdag 13 december 2012

Om du bara kunde förstå

Vad
       är
          det
                för
                    fel
                         på
                            mig?




Om du bara kunde förstå  hur mycket du betyder för mig. 
Tänker på dig varje dag på alla fina och bra stunder vi hade tillsammans.
Om man skulle kunna vrida tillbaka tiden så skulle jag göra det.
Saknar dig mer och mer.

Du fick mig att känna att jag verkligen lever, vilket INGEN kille har gjort innan. .
Känner mig ensam, tom, krossad.

Man kommer att bli lämnad och sviken mååånga gånger i livet. Det är sånt man få räkna med.
Men detta var jobbigare än vad jag trodde.
Trodde att detta skulle bli lätt att komma över och lätt att glömma, men jag hade fel...
Jag kan inte förlora dig, för du betyder så mycket för mig. 
Men hoppet är snart över, jag vet att det aldrig kommer att bli vi igen.
Men jag inser mer och mer att jag inte klara mig utan dig.
Jag är alldeles tom.

Älskar dig i alla fall 

Om du bara kunde förstå.

2 kommentarer: