Translate

onsdag 5 december 2012

Svar på frågor


Bilden är typ ett år gammal 


Fick ju lite frågor.

Så tänkte svara på dom.


1.  Saknar du någon/ några i din gamla klass från din förra skola?
2.  I såna fall varför?

3.   Vilket är ditt bästa minne från högstadiet? 

4. Vart skulle du kunna tänka dig att åka i framtiden?

5.   Har förståt att du är singel
     Har du någon annan på G?.

6.  
Varför började du blogga?


Svar:

1  Ja det gör jag absolut, 

2 För att det är var en bra klass om man jämn för med nu. 

3  Oj svårt finns så otroligt många... Kan vara när jag och en tjejkompis skolkade på idrotten           och gick hela vägen till Ekeneässjön. Det tyckte jag var ganska kul, sen är det självklart många fler. 
Sen kanske när hon och jag bara skatt och skrattade åt ingenting typ.  
Tycker att det var svårt att komma på något när det finns mycket att välja emellan :) 
Sen lektionen med dom två bästa lärarna som fick en bra på humör 

4. Oj det var en svår fråga, det vet jag faktiskt inte.  

5. Ja det är jag sen ca tre veckor tillbaka. Nej jag har inte någon annan på G, har inte tanken på att träffa någon ny just nu.  Måste glömma allt som har varit. 

6. Jag vet inte, jag tyckte att det verkade intressant och så började jag och det tycker jag är kul :))



Så tack för alla frågor,  hoppas jag gav er att bra svar :)  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar