Translate

onsdag 11 april 2012

Blogg tips kan behövas.

Hej bloggen.

Hoppas att alla pigga & glada. Själv är jag trött, seg och är INTE på toppen humör direkt om man säger så. Fösta skoldagen igår så sjukt segt och tråkigt 

vill bara ha fredag nu asså och komma bort från skolan så man slipper vissa idioter -.-
Fattar inte hur en del människor tänker att göra sina vänner så illa,

vill inte gå in vad det handlar om men fattar inte hur nån kan göra så mot sin vän.
Sen sitter jag och fundera lite på vad jag kan blogga om förutom min vardag. Känns som det börjar bli lite långtråkigt även fast jag bryter med Hiss & diss och veckans låt så känner jag att det kan vara kul att hitta ngt nytt :) så att bloggen ska bli mer intressant för tkr om att sitta och blogga.

(Kom gärna med lite blogg tips om vad jag kan skriva om)


Men ja har inte så mkt att berätta mer.  ha det super :)

2 kommentarer:

  1. heej!:) jag följer din blogg nästan varje dag och tycker den är super bra! här kommer mina tips :) tyckte det var kul att du börjat video blogga! mer av sånt tack! och även mer åsikter och mer mode tips! ha det så bra! /h

    SvaraRadera
  2. Hej, roligt att du gillar mig blogg, forsätt att följa den :).
    Tack för dina tips , fundera på att video blogga :)

    SvaraRadera