Translate

fredag 20 april 2012

Imorgon gäller det!

Hej bloggen!

Sista dagen i Ekenässjön ikv då.
Imorgon flyttar man till stan, lr sista och sista är det ju självklart inte. Bo ju ändå kvar där när jag ska till farsan.
Blir fullt upp imorgon så får se om jag hinner blogga nu på ett tag.
 Vill gärna ha ordning i mitt rum där, vilket som är det viktigaste just nu.
Är på lite bättre humör nu än vad jag var tidigare idag om man säger så.
Men vill inte ta upp det direkt för det kanske ha löst sig vilket jag hoppas att det gör.

Hänt idag?
Jag har vari hemma ifrån skolan idag, kände mig lite trött, hängig och huvudvärk.
 Hahah ganska trög är jag, åkte in till skola i typ  10 minuter för att säga att jag inte kände mig pigg xD. så jag åkte mer buss än vad jag var i skolan men skit samma xD. Men blev inte speciellt lugnt när jag kom hem låg och vilade en stund sen blev det bara att packa klart det sista så allt är klart nu , så det känns skönt.
Det tråkiga är väl att packa upp allt som man har packat ner xD. Tråkigt kanske det inte är men lite jobbigt  :( .

Men har inte så mkt mer att berätta ni får ha  det så bra så syns vi ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar