Translate

torsdag 19 april 2012

Små seg dag!

Hej bloggen :).

Fan vad jag är trött idag, orkade knappt gå upp när klockan ringde vid 05:38.  Kände bara att jag ville ligga kvar i sägen nästan hela dagen men det gick inte eftersom jag var på sjukhuset för att ta en spruta, vilket jag hatar men det gick ändå ok. Även fast jag fick vara där ganska länge eftersom jag brukar bli lite dålig efter sprutor.
Kändes lite meningslöst att gå till skolan idag hade knappt en timmes lektion idag sen fick jag åka hem eftersom klassen hade fritidsdag så blev jag ledig hela dagen , vilken lyx ;).

Äntligen fredag imorgon, vilket jag har längtat efter det hela veckan.
så imorgon blir det att packa klart resten av mina saker.
Sen blir det nog en chill kväll framför TV:n 


Ha en fortsatt bra dag :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar