Translate

lördag 7 april 2012

Påskafton :)

Glad påsk bloggen!

Hoppas att alla har/haft en bra påskafton så här långt, kan knappt fatta att det är påskafton idag när man tittar ut genom fönstret när man  ser att är snö ute buuuu  :/ .
Ja vad har jag gjort idag då? Sovit ganska länge så det tkr jag var skönt men känner mig ändå trött & seg.
Sen följt med en kompis när hon har övningskört sen har det inte hänt så mkt men snart kommer farfar & farmor hit så ska vi äta lite gott  & kolla på den nya Svensson Svensson filmen som jag har tankat ner tills ikv eftersom ingen av dom har sett den så passar det rätt bra, det är bara lilla jag som har sett den hahha men den är rätt bra så. 
Sen vet jag inte vad som händer mer ikv, blir iaf att gå upp tidigt imorgon för vi ska fira mammas killes pappa som fyller år , så det blir nog kul bara att man måste gå upp tidigt :(.

Men ni får har en fortsatt trevlig påskafton :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar