Translate

onsdag 4 april 2012

Dålig uppdatering

Hej bloggen!  

Har varit dålig på att blogga nu, men ska försöka skärpa till mig bara för jag har lov!
Ja vad har egentligen hänt under halva lovet? I fredags så var jag med några kompisar & tog några cider, och lördagen var jag bara hemma för en gångs skull  :).

Och igår var jag och Jennie i Växjö så gick vi lite på stan och hälsade på hennes syskon det var trevligt tkr jag ;).
men vad fan händer idag?  inte ett skit  egentligen ska bara vara hemma och ta det lugnt, känner att jag inte orkar göra ngt längre. Det enda jag har gjort är att rensat bilder, eftersom jag har blivit så sårad så många gånger av samma person så var det lika bra och bara vara vänner om det ens kommer att funka men aja skit samma.

Blev rätt glad att det var en viss person som gillade min ändrade relation status på fb ;).
Och har tjatat på morsan att vi måste åka till Jönköping och det lovade hon att vi skulle göra efter vi har flyttat.
Känna rätt okej att flytta in till stan bara tre veckor kvar knappt det.
 Men som tur är så bor fortfarande farsan kvar i  lilla Ekenäs ;).
Men visst kommer känns lite konstigt men det funkar, nära till allt nästan ju så det är rätt nice. ;)

Imorgon blir det gå upp tidigt igen, har gått upp tidigt hela lovet  :( känns lite surt men aja.
Tandläkaren imorgon buuuu, sen åka till farfar & farmor för att äta Påskmiddag ;)  gott gott ;)

Sen får man se vad som händer resten av lovet , på måndag ska vi iaf till mormor & morfar, saknar dom som fan  :/ ,  speciellt nu när morfar verkar må sämre, håll på att svimma när morsan sa att han bara  vägde 47 kg , jag som håll på att svimma och börja gråta när jag kramade om han vid jul, tänk då nu när han har gått ner ännu mera :/  men aja det är bara att bita ihop och hålla tillbaka tårarna helt enkelt.
Allt jag hoppas att han blir  frisk snart, men jag tror på honom att han klara av de.

Ja har inte så mkt att berätta, men ni får ha det bäst :*

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar