Translate

måndag 16 april 2012

En vecka kvar.

Hej blogen.

Hoppas att alla mår bra där ute. Själv är det okej, lite små seg känner jag mig.
hmm hänt idag då? Skola idag som vanligt, ganska drygt tkr jag men aja.
När jag kom hem blev det att börja packa lite saker eftersom om en vecka flyttar vi. SÅ har packat fyra kartonger med bara kläder så blir att packa resten av veckan oxå.Så man blir klar snart. För på lördag och söndag tar vi lastbilen och far in mot stan ;).
Kmr kännas konstigt att flytta in t stan eftersom man är vann vid att bo i lilla Ekenässjön.
Men tror att det kommer bli toppen ändå.
Snart blir det Jönköping oxå så man kan få lite nytt till sitt nya rum ;).
Men blir tyvärr inte från i maj men det går nog fort, hoppas jag Hihi (a)


Ha en bra kväll nu alla läsare!
Sen vore det kul om ni sprid min blogg vidare och
ge gärna blogg tips det är alltid lika kul vad ni tkr att man ska skriva om :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar