Translate

torsdag 3 november 2011

en liten runda på stan :)




Tja  folket!

Idag vaknade jag tidigt vid sju typ det känns verkligen är lite små seg av mig idag så då låg jag och drog mig en stund alltid lika skönt när det är lov ;)

Men  mamma & jag åkte in till stan tidigt för hon började jobba vid två, så köpte jag lite kläder bilder kommer upp ;),  allt är från Gina såklart passa på medans det var rea men var inte  så jätte mkt kvar det  gäller att man har  tur, fast jag tänkte köpa nåt till feeestteen  som är på lördag men så  blev det inte men aja heller det än inget om man säger så har ju nåt  jag kan  ha iaf  ;).

nu blir det bara ta det lugnt fram till sju typ sen blir det in till stan för att kolla på  Hocky  Hv  mot Växsjö men tror Hv vinner och det hoppas jag oxå och till det blir det pizza det är man värd ibland.
Men kmr snart  rulla fram Pizza idag , pizza på lördag + feest hahhaha fyy fan mår bara illa när jag  tänker på att men vafan  man lever ju bara en gång så ;)

Ha en bra  kväll nu folket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar