Translate

måndag 14 november 2011

Oj dålig uppdatering !

Tja folket!

 Det var ett tag sen nu kan man säga ,men kanske ska berätta lite vad jag har gjort?
I helgen så var vi och hälsade på morfar på sjukhuset jag tkr att det var skönt att få se honom och få krama om honom det kändes riktigt skönt, men det var knappt att jag kunde hålla tillbaka mina tårar :(
men det klarade jag,  Men det var ändå lite jobbigt att sitta där vid honom men alla slangar och att han hade gått ner så mkt i vikt men jag hoppas bara att allt går bra för honom. älskar han sååå <3
Men aja nu ska vi försöka prata om nåt kul ist när vi kom hem så blev det bara att packa väskan och åka och köpa lite pizza och åka mot stan då vi stannade tills söndag iaf jag..
så på söndag kvällen så gick jag & brosan upp till farfar  & farmor och fikade lite granna  eftersom det var fars-dag så då blev det lite tårta på det ;)
Det var det enda jag åt igår asså ;O  det är verkligen nt bra att jag  att jag nästan har slutat att äta .
Men det känns ibland att jag ska kräkas  upp maten igen  men det konstiga är att jag  nt gör det men aja det går la över får man hoppas :)

Så idag var det måndag igen, vilket innebär att det var skola idag riktigt segt tkr jag , försov mig med vaknade vid 06:50  alltså så hade jag en kvart på att fixa mig innan jag var tvungen att gå till bussen så då fick jag jätte ont i huvudet ist för jag fick stressa bara för klockan nt ringde idag på morgonen men ska ändå vara glad att jag  nt försov mig mer kan man säga.

Men nu ska jag sätta mig i soffan och kolla lite på film ha en bra kväll nu folket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar