Translate

tisdag 29 november 2011

Ledig imon då YEEEAAAAH!!

Tja alla läsare!

Var ett tag sen jag skrev här nu ,  men imon  är jag ledig vilket känns väldigt skön , känner att det verkligen behövs nu, sover ganska dåligt men varit så ganska länge men nu har det blivit värre men aja.
Det blir ändå inte så mkt sovmorgon för min del för ska till tandläkaren, fick en sån dum tid så drf jag fick ledigt , så tack tandläkaren haahhaha xD . Efter jag har varit på det roliga besöket så ska jag träffa Sara , va ganska länge sen vi sågs, får se vad vi hittar på , kanske ta en runda på stan? det märker vi ;)
och kanske gå och dela på en pizza , det e ju riktigt gött ibland asså .

Rätt kul, igår satt jag och letade efter kort på mig & morfar som jag ska sätta i en tavla där det står Love  uppe på ramen som jag hade tänkt ge honom i julklapp tkr det är kul att ge honom det, på tanken på vad han går igenom så  vill jag ge han en specill grej som är ett minne för livet, det är såna saker man aldrig glömmer bort att få av någon heller

Men orkar inte skriva så mkt mer idag xD hahaha.
men  ni får ha en så bra kväll nu folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar