Translate

måndag 21 november 2011

Hiss eller diss


Ska köra lite hiss och diss nu ;)
ja i söndags var, jag , Jimmy , Jennie & Robin på bio den nya  twilight filmen den var faktiskt bra och lite sorglig om jag säger så och en trevlig kväll på det.
Men ska nog inte berätta vad som händer i filmen men den är se värd ,  så jag Hissar den filmen ;), men innan bion blev jag lite sur på en del som gick förbi behöver inte skriva här vad dom sa men jag antar att det var mot mig & Jimmy eftersom dom tittade lite snett i mot oss när dom sa det och tittade som fan,  ungefär som deras ögon skulle ploppa ut , men vad bra då har dom nåt att prata om men bry mig inte så mkt men man blir så trött kan inte folk sluta lägga sig i andras liv , bättre att dom fokusera på sina egna än att göra det på andra som dom inte ens snackar med längre .... tkr.  men gamla tider från förr men slutar aldrig lika förvånat.


Så där fick alla läsare ett litet tips ;)  

1 kommentar: