Translate

torsdag 10 november 2011

Lill lördag kan man säga ;)

Tja folket!

Nu sitter man när i soffan med sin nya mobil och kollar läget, för att vara fösta dan med tocht, (stavning) haha ;) jag
men jag är rätt nöjd med den faktiskt,.
Och så till det är det lite film och chips och läsk så jag har en lite lill lördag som det kallas när det är mitt i veckan haha  :)
Imorgon så är man ledig för skolan med, men sovmorgon får man inte så mkt  en halv timme  extra typ ,så det hjälper inte så mkt.. fast jo det gör det, ska åka och träffar morfar imon på sjukhuset ska bli trevligt att träffa honom saknar honom som fan  :( .
Sen jag fick veta hur det låg till med honom så har jag inte sovit speciellt mkt men nu kanske det hjälper om jag får träffa honom .
jag hoppas det men det märker man väl. jag  hoppas bara att allt blir bra,  varför ska dom man älskar ha det så svårt :/  sen är det ännu värre när man inte ses så ofta. När man bor lite mer en timme ifrån varann oxå så kan jag inte träffa honom så ofta så det är lite surt tkr jag men aja.
Men när vi kommer hem till lilla Ekenäs så blir det bara att hämta sin väska, täcke och kudde och åka till morsans kille så på kvällen så ska vi köpa hem lite pizza och hyra lite filmer  det är fint fint.
Så för min del blir det att stanna till söndag men helst vill jag  bara stanna till lördag förmiddag om jag fick bestämma men för en viss person ville träffa mig  ;)<3
men man kan ju  inte få som man vill jämt

Men ni får ha en bra kväll nu  folket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar