Translate

onsdag 2 november 2011

Ojj var ett tag sen nu

Diggar   bilden sjukt mkt på min lilla kisse  ;) 
Tja folket,

Har varit dålig på att skriva här . igår var jag med jennie och  Jimmy , så det var trevligt var bara i  Eksjö och  gick runt så det var en bra idag igår tkr jag :)

Och idag kom Sara hit lika tevligt som vanligt fast hon var inte här så länge men  vi gjorde inte så mkt kollade på film  Irene Huss det lömska nättet laddade jag ner för den hade hon inte sätt så då tänkte ja vafan  den e ju bra så och det tyckte hon med så den är se värd så där fick ni ett tips om ni inte har sett den :).
Men nu  resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt  :)

Imon har jag  fyllt  upp imon blir det in till stan och  kanske köpa nån ny tröja lr nåt  får se vad jag hittar för något :)
sen blir det bara hem en liten stund sen kommer mamma igen efter jobbet då ska vi  till stan igen och kolla på  Hockey hopps på  seger för HV, och till det  kanske det kmr  blir det lite pizza  omomomomomom ;)

och helgen bjunder på  Feeeeeeeest  yeeeah ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar