Translate

tisdag 15 november 2011

Kan det bara inte bli helg

Tja folket!

Fy fan vad jag längtar till helgen asså , på fredag blir det bara hem lite snabbt efter skolan lite snabbt för att fixa sig inför kvällen ;) sen åka tillbaka till Eksjö , för då blir det att gå ut och äta med Jimmy och hans bror och hans tjej , deras bebis och hans mamma , så det ska bli trevligt men är nervös det är jag allt med det ska ändå bli trevligt .
men aja sen på lördag ska jag bara ha en slapp dag helt enkelt för på söndag blir det bio med Jimmy , jennie och robin så det ska med trevligt tkr jag  och då ska vi gå och se på Twilight så hoppas att den är bra hahah rätt kul för jag har bara sett första filmen men aja  skit samma det funkar ändå juu  ;)
så jag kmr skriva sen efter helgen hur filmen var så jag kan tipsa er som gillar dom filmerna ;)
 
Men snart ska jag gå och lägga mig tror  är ganska  trött har jag varit hela dagen känner mig helt slut och nere men det kan var att jag har dålig sömn och allt som har hänt men aja,
ha ne bra kväll nu alla bloggläsare ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar