Translate

måndag 20 februari 2012

Försöka skoldagen!

Tja alla läsare!

Jaha idag började skolan , snacka om att jag va trött när klockan ringde vid 05:40 men det är bara att vänja sig in i att igen efter två veckors lov. =).
Men skola och skola vet jag inte om jag har varit i... Va med på knappt en lektion sen kom mamma och hämtade mig för jag skulle till sjukhuset, fick den där sprutan mot cancer usch det va inte skönt kan jag säga, blir oftast så yr efteråt så lite pinsamt kanske men jag överlevde även fast jag känner mig  fortfarande lite små yr efter 5-6 timmar så inte speciellt kul....
Efter det så kollade jag upp min astma som gick bra tror jag men snacka om att jag är trött nu, tog ca 2 timmar på sjukhuset och det är inte kul att sitta där halva dagen men som tur va så slapp jag gå tillbaka till skolan men det skulle jag ändå inte pallla i vilket fall som  helst..
Händer inte ett piss idag så vetifan så segt  lr just de handlade en snygg  tröja på Gina idag med bild kommer upp nån gång när jag orkar hahah ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar