Translate

onsdag 22 februari 2012

Längtar till helgen

   Hej alla läsare =).

Va helt slut när klockan ringde idag på morgonen va knappt så man orkade gå upp idag asså men man fick tvinga sig själv så man inte missar skolan vilket vore skönt höll ju på att somna på lektionen då är det illa... Men jag längtar som fan till helgen även fast det inte händer ngt speciellt förutan att jag ska träffa min bästa vän får se vad vi hittar på, men ngt blir det ju alltid ;). Blir iaf inget Österbymo helgen så får helt enkelt vara i Vetlanda hela helgen men det kan vara skönt att bara vara hemma eller hemma hemma kan jag ju inte kalla det , inte än iaf.
Jaha på måndag har jag och älsklingen varit tsm i 2 månader får se vad vi hittar på då. Jag kom iaf i förslag att gå och äta på Chili Tha så får se om det blir så vilket jag hoppas för det vore gött. Brukar få som jag vill. :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar