Translate

torsdag 9 februari 2012

Lov snart = Underbart :D

Tja alla läsare.!

Snart är det lov vilket ska bli underbart. Fast visst jag har varit hemma i en veckan eftersom jag har varit sjuk så man kan säga att jag har haft två veckors lov haha :D.  Imorgon är det fredag så blir bara ta det lugnt eftersom jag hade feber igår så är det bäst att vara hemma och chilla men det vara skönt det med , speciellt när man nyss varit sjuk  :(.  Men det blir att vara med älsk så det blir väl bara massa film så man blir lite piggare.
men aja det är väl som händer under min helg, ligga i soffan chilla och nt göra ngt alls. Fast på söndag blir det iaf att åka in till stan för ska kolla om jag hittar Love tavlor till mitt nya rum sen och sätta in lite kort ;). och sova över i stan. På måndag blir det att gå upp lite vettigt så man kan fixa lite för alla <3 dag :D .
Vilket jag längtar till men vet inte vad jag ska köpa till min älskling
Men jag kmr säkert på ngt när det väl kmr dit ska jag tro. Men sen ska jag göra en liten middag till honom så får se om han blir glad  ;).
Men kankse lägger upp lite bilder sen på alla <3 dag så får ni se vad jag har fixat .
Det är bäst så han inte får reda på något haha ;).

Men ha en bra kväll nu folket!

2 kommentarer:

  1. Fin blogg! Btw tjäna pengar på din blogg, jag visar hur! :D /Mellanbieber.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack så mk, dsm :D.
    Ja kanske det, kan vara värt att testa :)

    SvaraRadera