Translate

torsdag 16 februari 2012

Fredag nu Tack!!!!

Tja  alla  bloggläsare :)

Just nu sitter man här i soffan och gör absolut ingenting och så kommer det vara hela denna dagen.... Kuul eller inte. Men aja imorgon är det fredag den bästa dagen på hela veckan för då kmr lite tjejkompisar hit så då blir det att vi kanske ska äta lite tacos eller  pizza får se vilket det blir, men det ska bli jävligt kul iaf tjejkväll med en kille hahaha  :D. Stackars jävel men han för helt enkelt börja vänja sig vid det. Så får se vad vi hittar på men nåt blir det ju alltid, vi brukar ju alltid ha kul när vi träffas så + det gäller att passa på nu för på måndag börja skolan igen vilket kmr suga sjukt mkt men aja , skolan måste man ju tyvärr gå men det blir ändå nt så mkt skola för mig på måndag för ska till sjukhuset först , ta en spruta vilket är det värsta jag vet :(. Sen kolla upp min astma sen fundera jag på att åka hem ist för palla åka tillbaka till skolan efter att ha suttit på ett jävla sjukhus i två timmar typ.....  eller inte.

Men aja nu ska jag kolla på en serie så vi hörs kankse vi imorgon men så länge få ni ha det bäst  :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar