Translate

söndag 19 februari 2012

Godmorgon :)

Godmorgon allihopa :) 

Vakande skit tidigt av pappas väckaklocka klockan va kanske sju eller nåt men som tur va så somnade jag om efter ett bra tag och vakade självklart med huvudvärk som vanligt men jag börjar bli ganska van vid det nu eftersom jag har haft det nu i en månad i rad varje dag..Vanligtvis brukar det vara några gånger i veckan så rätt jobbigt tycker jag men aja. :)
Idag är det ju sista dagen på lovet vilket är tråkigt men det går nog fort till nästa lov får man hoppas hahha ;).

Har inte gjort så mkt under lovet bara tagit det lugnt, varit med några vänner , gått på bio så ganska skönt lov att inte göra så mkt.

Så just nu sitter jag och kollar på ogifta par hahahah så jävla sjuk film men man får skratta lite åt den det kan man behöva ibland haha ;).

Men det händer inte så mkt idag bara ta det lugnt så man är pigg imorgon , blir säkert att kolla på Kontoret med Ove Sundberg hahah söndags humor på högsta nivå.

Men ska dra , ha det bäst nu alla läsare ;). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar