Translate

tisdag 14 februari 2012

Kärlekens dag

Tja alla goa läsare, hoppas ni har haft en fin dag det har iaf jag för fösta gången :).
Dagen började ganska små seg men det funkade  Men iaf  idag lagade jag mat till mig och älskling så han fick sitta i mitt rum och glo tills det va klart, så  snäll är jag hahahaha :D. Men jag gjorde  hemmagjort grillspett och egna klytpotatisar så det va han nöjd med  ;) + en efterrätt på det vad man nu ska kalla den xD.
Så eftermiddagen var lyckad sen fick jag ju presenter av honom under middagen och han fick min på kvällen så jag bjöd han på bio :D så han blev super glad :D.. En gång i phuket måste säga att den var riktigt jävla bra, för er som inte har sett den gör det :D. Den passar alla åldrar bästa filmer ever fan vad jag skrattade så jag höll på att döö nästan man vill ju helt inte sitta och as garva när man är på bio men jag lyckades med det ganska bra måste jag erkänna hahah. Så den  Hissar riktigt  :D
Men nu ska jag och älsk sätta hos i soffan och  kolla på nån film lr nåt , ni får ha det bäst och  här kommer det  jag fick av älsk. så det blev jag glad för måste jag säga, men lite komiskt att jag fick toalett-papper av honom xD <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar