Translate

torsdag 2 februari 2012

Helg nuuu taack

Tja alla läsare.

Böjar bli jävligt trött har snart haft huvudvärk i tre veckor, vet inte vad det kan bero på heller.
Har varit och kollat min syn och det berodde inte på det heller och gjort mangetenröken  (stavning)
och dom hittade inget i hjärnan vad dom kunde se.
Men kan bero på sjukdomen men är ju inte säkert men man får hoppas på det bästa helt enkelt.

Men ska inte ta ut nåt i för väg men är ju ingen som bry sig om det iaf......
Har gått  hem ganska mkt från skolan på grund av min huvudvärk får se om jag ska till skolan imorgon.
Om det inte blir nån skola så får jag ändå åka in till Eksjö eftersom jag ska följa med älsk hem och på lördag ska vi på bio, Simon och Ekarna tror jag att det skulle bli men vilken film det än blir så ska jag hissa eller dissa så mina läsare får lite filmtips.
Men orkar inte skriva mer nu är helt slut och måste snart packa också vilket kommer ta en stund.

Hoppas att ni kommer får en bra kväll  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar